Úvod  »  Objednávky a doručení

Objednávky a doručení

Objednávky lze zaslat elektronicky na adresu grafit@tedok.cz,  případně lze zboží objednat telefonicky.

Objednávky,  které obdržíme do 10:00 hod., expedujeme obvykle téhož dne. Náročnější zakázky odesíláme po dohodě s klienty tak, aby byly včas na místě a neohrozily plynulost výroby elektrod. V naléhavých případech zboží doručíme osobně. Součástí zásilky je dodací list.

Pokud je pro klienta důležité vyjasnit si předem některé detaily související s připravovanou objednávkou,  jsou k dispozici tel. čísla 734 333 416 nebo 737 333 733.  Dotazy lze zaslat také elektronicky na grafit@tedok.cz.  Týká se to i jakýchkoliv konzultací.

Doručení zásilek v České republice je garantováno následující pracovní den po odeslání, našim klientům na Slovensku do 24 nebo 48 hodin podle regionu (podobnosti níže – Lhůta pro přepravu zboží do Slovenské republiky).

Naprostá většina zásilek je doručena určeným příjemcům mezi 9:00 a 14:00 hodin. K rozvozu jsou používána vozidla s nosností od 0,5 do 3 tun ; na přání zákazníka je možno zajistit i doručení vozidlem se zdvihacím čelem.

Zásilku nelze odeslat bez uvedení Vašeho telefonního čísla, nejlépe mobilního telefonu kontaktní osoby. V zásilce je vložen dodací list.

Informace o pohybu zásilky a o tom, kdo a kdy zásilku převzal, sdělíme na vyžádání.

V případě nezastižení klienta je zásilka uložena v depu přepravní služby. Řidič standardně prostřednictvím SMS zprávy informuje o nedoručených zásilkách.

Možné je také osobní převzetí zboží po předchozí domluvě. Výhodné to může být zejména pro klienty z Pardubic a okolí. Jakmile je zboží připraveno k vyzvednutí, informujeme o tom klienta dohodnutým způsobem.

V případě úhrady zboží dobírkou si vždy nechte od řidiče vystavit doklad o předání peněz za úhradu objednaného zboží.

Lhůta pro přepravu zboží do Slovenské republiky začíná plynout v 18:00 toho dne, kdy bylo předáno přepravci:

  • 24 hodin: zásilky do regionů Bratislava, Trenčín, Nitra a Žilina
  • 48 hodin: zásilky do regionů Banská Bystrica, Poprad a Košice
  • Ve dnech pracovního volna a pracovního klidu dodací lhůta neplyne.

BALENÍ ZASÍLANÉHO ZBOŽÍ věnujeme velkou pozornost. Přesto nelze vyloučit, že z důvodu nešetrného zacházení se zásilkou většinou během přepravy může někdy dojít k jejímu poškození.

Vyřizování reklamací

Pokud je poškození zásilky dopravou viditelné při převzetí, je nutné sepsat s řidičem ZÁPIS O ŠKODĚ a pořídit fotodokumentaci. Příjemce zásilky je povinen dát řidiči dopravce dostatečnou příležitost zkontrolovat poškozenou zásilku, při které s pověřeným pracovníkem příjemce posoudí rozsah poškození zboží a provede si svoji fotodokumentaci. Zprávu o poškození zboží při přepravě vyžadujeme zaslat neprodleně, nejlépe téhož dne, kdy bylo doručeno. Je také možné zásilku nepřevzít s uvedením důvodu a fotodokumentaci ihned zaslat na adresu grafit@tedok.cz.

Upozorňujeme, že je třeba vždy vyfotografovat poškozenou zásilku včetně původního obalu a způsobu zabalení obsahu zásilky, které neodstraňujte. Pokud např. odstraníte námi vloženou výstelku, bude reklamace z důvodu nedostatečného zabalení nikoliv námi, ale dopravcem zamítnuta

Zjistí-li se poškození zboží až po rozbalení, a obal byl nepoškozený, tak se rovněž pořídí podrobná fotodokumentace a ZÁPIS O ŠKODĚ. Takovou reklamaci je možné uplatnit nejpozději do tří pracovních dnů po převzetí zásilky.

V obou případech se fotodokumentace poškození a popis škody zašle E-mailem na naší adresu grafit@tedok.cz.

Po obdržení E-mailu s popisem poškození Vás budeme kontaktovat a domluvíme se na dalším postupu. Obvykle po dohodě s klientem zasíláme objednané zboží neprodleně znovu. Poškozené zboží se ZÁPISEM O ŠKODĚ a fotodokumentací pak na naše náklady výměnou vezmeme nazpět. Další řízení už je vedeno pouze s přepravcem a našeho klienta řešením reklamace dále nezatěžujeme.