Objednávky lze zaslat elektronicky na adresu grafit@tedok.cz, případně lze zboží objednat telefonicky.
Objednávky, které obdržíme do 10:00 hod., expedujeme obvykle téhož dne. Náročnější zakázky odesíláme po dohodě s klienty tak, aby byly včas na místě a neohrozily plynulost výroby elektrod. V naléhavých případech zboží doručíme osobně. Součástí zásilky je dodací list.
Pokud je pro klienta důležité vyjasnit si předem některé detaily související s připravovanou objednávkou, jsou k dispozici tel. čísla 734 333 416 nebo 737 333 733. Dotazy lze zaslat také elektronicky na grafit@tedok.cz. Týká se to i jakýchkoliv konzultací.
Doručení zásilek v České republice je garantováno následující pracovní den po odeslání, našim klientům na Slovensku do 24 nebo 48 hodin podle regionu (podobnosti níže – Lhůta pro přepravu zboží do Slovenské republiky).
Naprostá většina zásilek je doručena určeným příjemcům mezi 9:00 a 14:00 hodin. K rozvozu jsou používána vozidla s nosností od 0,5 do 3 tun ; na přání zákazníka je možno zajistit i doručení vozidlem se zdvihacím čelem.
Zásilku nelze odeslat bez uvedení Vašeho telefonního čísla, nejlépe mobilního telefonu kontaktní osoby. V zásilce je vložen dodací list.
Informace o pohybu zásilky a o tom, kdo a kdy zásilku převzal, sdělíme na vyžádání.
V případě nezastižení klienta je zásilka uložena v depu přepravní služby. Řidič standardně prostřednictvím SMS zprávy informuje o nedoručených zásilkách.
Možné je také osobní převzetí zboží po předchozí domluvě. Výhodné to může být zejména pro klienty z Pardubic a okolí. Jakmile je zboží připraveno k vyzvednutí, informujeme o tom klienta dohodnutým způsobem.
V případě úhrady zboží dobírkou si vždy nechte od řidiče vystavit doklad o předání peněz za úhradu objednaného zboží.
Lhůta pro přepravu zboží do Slovenské republiky začíná plynout v 18:00 toho dne, kdy bylo předáno přepravci:
- 24 hodin: zásilky do regionů Bratislava, Trenčín, Nitra a Žilina
- 48 hodin: zásilky do regionů Banská Bystrica, Poprad a Košice
- Ve dnech pracovního volna a pracovního klidu dodací lhůta neplyne.
BALENÍ ZASÍLANÉHO ZBOŽÍ věnujeme velkou pozornost. Přesto nelze vyloučit, že z důvodu nešetrného zacházení se zásilkou většinou během přepravy může někdy dojít k jejímu poškození.
Vyřizování reklamací
Pokud je poškození zásilky dopravou viditelné při převzetí, je nutné sepsat s řidičem ZÁPIS O ŠKODĚ a pořídit fotodokumentaci. Příjemce zásilky je povinen dát řidiči dopravce dostatečnou příležitost zkontrolovat poškozenou zásilku, při které s pověřeným pracovníkem příjemce posoudí rozsah poškození zboží a provede si svoji fotodokumentaci. Zprávu o poškození zboží při přepravě vyžadujeme zaslat neprodleně, nejlépe téhož dne, kdy bylo doručeno. Je také možné zásilku nepřevzít s uvedením důvodu a fotodokumentaci ihned zaslat na adresu grafit@tedok.cz.
Upozorňujeme, že je třeba vždy vyfotografovat poškozenou zásilku včetně původního obalu a způsobu zabalení obsahu zásilky, které neodstraňujte. Pokud např. odstraníte námi vloženou výstelku, bude reklamace z důvodu nedostatečného zabalení nikoliv námi, ale dopravcem zamítnuta
Zjistí-li se poškození zboží až po rozbalení, a obal byl nepoškozený, tak se rovněž pořídí podrobná fotodokumentace a ZÁPIS O ŠKODĚ. Takovou reklamaci je možné uplatnit nejpozději do tří pracovních dnů po převzetí zásilky.
V obou případech se fotodokumentace poškození a popis škody zašle E-mailem na naší adresu grafit@tedok.cz.
Po obdržení E-mailu s popisem poškození Vás budeme kontaktovat a domluvíme se na dalším postupu. Obvykle po dohodě s klientem zasíláme objednané zboží neprodleně znovu. Poškozené zboží se ZÁPISEM O ŠKODĚ a fotodokumentací pak na naše náklady výměnou vezmeme nazpět. Další řízení už je vedeno pouze s přepravcem a našeho klienta řešením reklamace dále nezatěžujeme.